ΚΕΙΜΕΝΟ

ΚΕΙΜΕΝΟ


Παρασκευή 11 Αυγούστου 2017

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ CALL OF THE RED FOREST



Βασίλη πες μας λίγα λόγια για την δημιουργία των Call Of The Red Forest.
 
Οι  Call Of The Red Forest είναι ένα one man band που δημιούργησα το φετινό καλοκαίρι δηλαδή το καλοκαίρι του 2017. Από την νεαρή μου ηλικία που ξεκίνησα να ακούω Μέταλ  με εντυπωσίαζε πάντα η ιδεολογία του και το πόσο ελεύθερη μουσική είναι όμως παράλληλα με την δυνατή μουσική και ιδεολογία που έχει με εντυπωσίαζε και η σκοτεινή πλευρά του είτε να την ακούω είτε να την  δημιουργώ και το Black Metal ήταν ο καθρέφτης αυτού ακριβώς που ήθελα να ακούω και να δημιουργώ, κάτι σκοτεινό, βίαιο, ιδιαίτερο και γενικά η όλη ''τελετουργία'' γύρω από την σκοτεινή μουσική. Για αυτό πήρα την απόφαση να φτιάξω μία μπάντα με ένα είδος μουσικής που πάντα ήθελα να ασχοληθώ σε επίπεδο μπάντας.

Ποιος/οι καλλιτέχνες αποτέλεσαν έμπνευση για εσένα;
 
Βασική  μου επιρροή αποτελούν κυρίως μπάντες του second wave νορβηγικού Black Metal  και πιο συγκεκριμένα μπάντες όπως  Mayhem, Darkthrone, Burzum, Emperor, gorgoroth κτλ. Και γενικά μπάντες που ασχολούνται με το second wave Black Metal πέρα από νορβηγικές και αργότερα χρονολογικά η και όχι  από τις παραπάνω μπάντες που ανέφερα όπως είναι η Opera IX, Dissection κτλ. Χωρίς βέβαια να κρύβω την λατρεία μου και για μπάντες όπως Venom, Bathory κτλ που θα ονόμαζα first wave Black Metal. Γενικά μου αρέσει το oldschool Black Metal  και προσπαθώ να κρατάω στοιχεία oldschool  στην μουσική μου και φυσικά να παραμείνω όσο μπορώ στη  συγκεκριμένη νοοτροπία χωρίς όμως  αυτό να αποτελεί φραγμό στο αν θελήσω κάποτε να βάλω και κάτι νέο η κάτι διαφορετικό (από τα oldschool) στην μουσική μου.

Πως θα χαρακτήριζες το είδος της μουσικής σου;
 
Με δυο  τρεις λέξεις θα χαρακτήριζα το είδος της μουσικής μου  Instrumental Black Metal. Αν έπρεπε να το χαρακτηρίσω με πιο πολλές λέξεις θα το ονόμαζα instrumental Black Metal με αρκετά ατμοσφαιρικά στοιχεία. Το τελευταίο γιατί γενικά έχω μια δικά μου αντίληψη για την μουσική που λέει ότι η μουσική είναι εικόνες αναμνήσεις σκέψεις και συναισθήματα και αν μια φορά το Black Metal μου δημιουργούσε τις δικές του εικόνες στο κεφάλι μου πολύ δυνατά τότε με την χρήση ατμοσφαιρικών στοιχείων ενισχύω αυτές τις εικόνες τις σκέψεις τα συναισθήματα κτλ. Πέρα  από το ότι μου αρέσει και το ατμοσφαιρικό (ακουστική κιθάρα, πλήκτρα) μέσα στην μουσική μου. Και θέλω παράλληλα να δημιουργήσω εικόνες και στους πιθανούς ακροατές μου με το Black Metal μου και με τα ατμοσφαιρικά στοιχεία του.

Το 2017 κυκλοφόρησες το ep Call Of The Red Forest, μίλησε μας γι' αυτό.
 
Θέλω να είμαι ειλικρινής μαζί σας και με το τους αναγνώστες. Αρχικά σκόπευα στην δημιουργία ενός η δυο κομματιών κάτι σαν ντέμο με το που ηχογράφησα όμως τα πρώτα δυο κομμάτια είπα να ηχογραφήσω και άλλα και να φτιάξω ένα Ep  πιο πολύ επειδή πραγματικά το ήθελα και όχι επειδή με ενοχλούσε η δημιουργία κάποιου ντέμο και επίσης επειδή είχα πραγματικά πολλές ιδέες  για κομμάτια που και πάλι επέλεξα κάποιες από αυτές μόνο. Κάτι τελευταίο και επίσης κάτι το οποίο δεν μπορώ και να το κρύψω μα ούτε και θέλω είναι ότι σε αυτόν τον δίσκο η ποιότητα του ήχου μου είναι μέτρια έως κακή όπως μπορείτε άλλωστε να διαπιστώσετε και μόνοι σας και αυτό γιατί ηχογραφώ στο σπίτι μου δημιουργώντας όλα τα όργανα μόνος μου με πραγματικά ελάχιστο εξοπλισμό το όποιο αποτελεί και το βασικό μου πρόβλημα διότι δημιουργεί πολλά προβλήματα στις ηχογραφήσεις μου και τις κάνει αρκετά δύσκολες. Παρόλα αυτά δεν με ενοχλεί καθόλου η ποιότητα του ήχου μου γιατί μ' αρέσει να είναι και λίγο ''σάπιος'' ο ήχος μου για το είδος μουσικής το οποίο παίζω.


Ποιες είναι οι προσδοκίες σου από το ep;
 
Οι προσδοκίες μου για αυτό το Ep είναι να ακουστεί από άτομα που πραγματικά γουστάρουνε το συγκεκριμένο είδος μουσικής ας είναι και πέντε δέκα μόνο αυτό δεν με ενοχλεί αρκεί αν το ακούσουνε και να ταξιδέψουνε με αυτό όπως ακριβώς κάνω και εγώ. Γιατί όπως λέω πάντα το να γραφείς μουσική πρέπει να το κάνεις πρώτα για εσένα και να ταξιδεύει πρώτα εσένα και μετά τον ακροατή. Αυτή είναι και η ουσία και η δύναμη της μουσικής θεωρώ.

Έχουν ενδιαφερθεί κάποιες εταιρίες για την δουλειά σου;
 
Προς το παρόν καμία εταιρία δεν έχει ενδιαφερθεί για την δουλεία μου και για να μην γίνω και ψεύτης είναι κάτι που πραγματικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Αυτό που κάνω με την όποια δυσκολία και αν έχει είναι όμορφο όπως το κάνω και μου αρκεί και δεν με απασχολεί  το αν θα κεντρίσω το ενδιαφέρον κάποιας εταιρίας για κάτι που πραγματικά μ' αρέσει όπως το κάνω.

Οι Call Of The Red Forest ξεκίνησαν σαν one man band, θα παραμείνουν έτσι η έχεις σκοπό να γίνει ένα κανονικό γκρουπ;
 
Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει πάρα πολύ να είμαι κύριος του εαυτού μου και να αποφασίζω  εγώ  για το πώς θα δουλέψω και πότε. Το να είσαι σε ένα κανονικό γκρουπ έχει σαφώς τα θετικά του αλλά θέλει και μια αρκετά καλή συνεννόηση για τις ώρες που θα γίνονται οι πρόβες και οι ηχογραφήσεις κτλ και εγώ στην φάση που βρίσκομαι κανονίζω όπως βολεύει εμένα το κάθε τι. Επίσης τώρα που είμαι εγώ όλη η μπάντα αυτό που κάνω είναι κάτι καθαρά δικό μου ακόμα και τα λάθη μου ανήκουνε σε εμένα αποκλειστικά. Χωρίς να διαφωνώ στο ότι το να βρίσκεσαι σε μια κανονική μπάντα δεν έχει και αυτό την μαγεία του. Τέλος δεν αποκλείω όμως ποτέ την εισαγωγή κάποιου σαν quest μόνο στην μπάντα αν και αυτό δεν είναι και κάτι που το επιδιώκω κιόλας γιατί όπως είπα και πριν μ' αρέσει να δουλεύω μόνος.

Ποια είναι τα μουσικά πλάνα σου για το μέλλον;
 
Τα μουσικά μου πλάνα για το μέλλον είναι να δημιουργήσω έναν ακόμα δίσκο τον χειμώνα η και παραπάνω είτε αυτά θα είναι Ep είτε Album διατηρώντας πάντα την ίδια φιλοσοφία και γενικά την όλη φάση που είχα και στον πρώτο μου δίσκο.

Ποια είναι η γνώμη σου για την Ελληνική Black Metal σκηνή;
 
Η Ελληνική Black Metal σκηνή είναι μία αρκετά δυνατή σκηνή και δεν θα μπορούσε άλλωστε να μην είναι αφού η Ελλάδα ήταν μια από τις χώρες που μπήκε σχετικά νωρίς στην φάση του  Black Metal και πολύ δυναμικά μάλιστα. Ακόμα και μπάντες που βγαίνουν τον τελευταίο καιρό και ασχολούνται με το συγκεκριμένο είδος μουσικής είναι πραγματικά συναρπαστικές και προσπαθώ πάντα να ψάχνω και να ακούω αυτές τις νέες μπάντες και να στηρίζω γιατί πραγματικά έχουνε πολλά να δώσουνε.

Υπάρχουν group στην Ελλάδα που ξεχωρίζεις και με ποια θα συνεργαζόσουν με ευκολία;
 
Τα group που θα ξεχώριζα είναι πάρα πολλά και άμα αρχίσω δεν θα τελειώνω. Θα συνεργαζόμουνα με ευκολία με  όσα group θα συνεργαζόντουσαν και αυτά μαζί μου με ευκολία φτάνει μόνο να βρισκόμαστε και οι δύο στην ίδια φάση μουσικής και να γουστάρουμε και οι δύο την ''αλητεία''  αυτής της μουσικής.

Πως θα ήθελες να κλείσουμε την συνέντευξη;
 
Θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτον εσάς για την δυνατότητα που μου δώσατε να ακουστώ και σας ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτό και δεύτερον θα ήθελα να πω στον κόσμο να στηρίζει Blog σαν το δικό σας γιατί εσείς μας δίνετε φωνή να ακουστούμε. Μέσα από εσάς έχουμε την δυνατότητα να προωθηθούμε και να μιλήσουμε για αυτό που κάνουμε και αυτό είναι κάτι πραγματικά το σπουδαίο. Τρίτον και τέλος θα ήθελα να πω σε αυτούς που τώρα ξεκινάνε να κάνουν τα πρώτα τους  βήματα στην μουσική να μην φοβούνται να κάνουν αυτό που θέλουν γιατί η μουσική είναι πρώτα για τους ίδιους μας τους εαυτούς και μετά για όλους τους άλλους. Είναι δική σου ανάγκη και γούστο και ελπίζεις στο να αρέσει και στους άλλους. Η γνώμη μου πάντα. Και πάλι ευχαριστώ παιδιά.

Εμείς ευχαριστούμε Βασίλη, καλή συνέχεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου